Knätofsar och 512 mb

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article3105910.ab

Jag som har en släng av identitetskris mellan varven kan med all sannolikhet meddela att jag förmodligen har en ganska stark tönt-gen i min DNA stege.

Tönt = fantast, entusiast, freak

Fantast. Ja visst! Jag är en obotlig svärmare, en dag drömmare av rang, en sann idealist och fanatisk nattuggla...
Entusiast. Absolut! Jag deltar med liv och lust, eldar upp mig ordenligt, hänger mig till fullo och funderar för lite på konsekvenser...
Freak. Helt klart: Med knätofsar, fyra fettknölar i hårbotten, fem ärr på magen, tandställning varje natt, Spacetrouper hjälm när jag moppar, potatis stortå, gäll röst som gränsar till falsett och ett minne som är mindre än 512 mb tror jag att jag platsar i den kategorin...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0