Honda Shadow

Alltså om gårkvällen finns inte mycket att säga. Vi åt de fantastiska ribsen, sambon fogade kökskaklet och kvällen slutade med att värden hade en konfrontation med sin tonårige son och vi åkte hem 10.30. 

Desto roligare ska vi ha ikväll...
Vi ska åka till Stockholm och hämta min nya moppe! En jättefin svart Honda Shadow, som jag ska glassa omkring med i sommar. Tyvärr har jag lovat att dela den med min son, som är i moppe åldern, med det är ok. Sambon har en Shadow sedan tidigare, så jag får väl köra den när min egen är upptagen. Vi tar Forrrrden och hoppas att den håller hela vägen, den har haft lite upptåg för sig vid dom senaste lång tripperna. Vi slänger med ett par extra batterier och håller tummarna!

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0