Fittfälla?!

Var på lokal i lördags och träffade ett taxigäng som var ute och rumlade. En av killarna hade små rutiga punkbyxor vilket hade varit skitsnyggt på en het 25 åring, men på en ful medelålders, knök full taxi chaffis....njaa. Den andra killen var så full att han stjälpte en nybeställd drink i knäet på min kompis och styrde ner resten med händerna på golvet, medan han sludrande bad tusen gånger om ursäkt. Kompisen fick själv hämta servetter och försöka torka av sig så gott det gick. Den mannen satt, innan kvällen var över, i min sambos knä och pussade honom översvallande på kinderna efter att ha skakat loss i vida cirklar på dansgolvet. Tjejjen i sällskapet var övertygad om att vi hade setts tidigare och ville ha hela min yrkeshistoria för att komma på när, var och hur vi träffats. Hon log också kärlekskrankt mot sin dansande, drinkspillande man över kanten på sin cider då och då. De bägge överförfriskade herrarna snackade högljutt om fittfälla. Jag fick inget tag om detta begrepp, trots att jag försökte få en beskrivande förklaring.
Vad är en fittfälla?



MUSFÄLLA!

Kommentarer
Postat av: Sandra å Ipo

Ha hahahahaha!!! älskar din blogg!! :D

2008-11-11 @ 09:05:38
Postat av: Ammi.

Du skriver så, jävla bra!! Skrattar tills jag pinkar på mej! ; )

2009-02-20 @ 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0