Taskig smak...

När jag städade undan allt julkrafs började jag tänka på allt fult som folk har hemma.
Här är en lista på vad jag tycker är gräsligt:

-Garntomtar
-Plastblommor typ pelargon och liknande (fick en kraftig överdos jag rensade en av våra stugor, sedan dess är jag      allergisk) och torkade blommor som hängt och dammat en längre tid...
-Valv i dörr öppningarna ( hur fult är inte det?!)
-Terrakotta tapeter ( är själv innehavare av ett helt terrakotta tapetserat tv rum, häpp!!  )
-Rökfärgade glasbord (urk..)
-Jätte porslins tigrar och dyl, föresten porslins prydnads djur överhuvudtaget.
-Saloon dörrar ( ??!! ) ok i en bar men hemma..Why?
-Spegelkuber att ställa blommor på
-Stora solfjädrar ovan för soffor och sängar

När det gäller trädgårdstomtar har jag inte bestämt mig än. Jag har själv en partytomte som jag gillar.
Sambon vill ha en rosa plast flamingo i trädgården!

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0