En liten Putte i parken.

Det blev inte så mycket Nuttin´But Stringz spelat, men en hel del annan musik har dunkat våra trumhinnor under helgen. Vi har haft fullt sjå med att ta raska promenader mellan baslägret och Putte i Parken. Mina skor gick sönder och mina fötter värker fortfarande! Men vi hade väldigt trevlig. Utmärkt sällskap, mycket bra musik och god mat. Vad mer kan man begära? Tyvärr var Mustach en besvikelse. Han, Gyllenhammar är en alkoliserad, pubertal wannabee som förstörde hela spelningen med sitt  ointelligenta mellansnack. The soundtrack of our Lifes var kanon och Turbonegro småklatchiga, med sina turbojugend hangarounds. Även Hellsongs, som sjunger hårdrock i loungestyle, var bra. För att inte tala om Cirkus Alfons, som är helt störda på ett tilltalande sätt. 
Vägen hem var lång....men eftersom jag ofta har väldigt roligt när jag sover, därför att jag drömmer mycket, gick det an. Jag drömde bla att jag åkte bil med min sambo Robban ( vilket var verklighet). Robban kör och svänger i en skarp kurva, min fysiska kropp hänger med bilen, men min astrala kropp fortsätter framåt i kurvan ut över trädtopparna och vidare...ni förstår det är som att gå på bio varje gång jag slår igen mina bruna...

Lägger in en bild, för alla som är intresserade, på dom delar som kompisens spelmaskin består av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0